Text Widget

joi, 2 septembrie 2010

Un NOU CONCURS

Pentru ca de fiecare data cand termini ceva este bine sa incepi altceva , lansez un nou concurs ... si pentru ca de curand am implinit un anisor de cand am lansat blogul si primul concurs ma intorc de unde am plecat acum un an : un concurs Phyto .

De data asta v-am pregatit o cutie cu bunatati - o selectie de produse ce cuprinde :
- Sampoanele - PhytoBrush , PhytoNectar , PhytoCitrus , PhytoJoba
- 2 Masti - PhytoCitrus si PhytoJoba
- 1 Balsam Leave In - PhytoDefrisant
- 3 Uleiuri - PhytoNectar , Polleine si Ulei D'Ales

- 1 esarfa de matase cu logo-ul Phyto

Cum puteti participa ? Cum va inscrieti ? Simplu : trimiteti detaliile de contact ( mail , adresa si nume prenume , mobil ) la thingsbyms@gmail.com si faceti un mic rezumat al produsului PHYTOPOLLEINE    ( click pe denumire pentru detalii ) ? .
Cele mai interesante/ hazlii / documentate rezumate le voi posta pe blog si vor primi automat CUTIA CU BUNATATI iar restul vor fi inscrisi in cursa pentru cele 5 premii pe care le ofer . Perioada concursului 2 SEPTEMBRIE - 31 OCTOMBRIE 2010 .

Mult SUCCES si INSPIRATIE !!!!

4 comentarii:

Ema Stil, Brasov spunea...

Felicitari pentru concursul organizat si ... succes participantelor!

MS spunea...

Draga Ema , poate participi si tu :)

deea spunea...

am gasit o farmacie care are preturi f bune la phyto,mai mici decat sensiblue,centrofarm... se cheama farmaciatei si are si site.

Marginean Alina spunea...

super concursul...particip si eu...bafta tuturor

Trimiteți un comentariu

 
Phyto. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.