Text Widget

marți, 13 octombrie 2009

Trichovital® Sampon energizant pentru barbati


Samponul Trichovital® energizant si stimulant contine extract de ginseng, salvie, vitamina PP si zinc pentru a ajuta la fortifierea scalpului si a reda parului vitalitatea. Complementar, samponul si tratamentul Trichovital® contin un complex 100% vegetal brevetat de catre Laboratoarele Phytosolba. Aceasta sinergie de ingrediente active revitalizante, impotriva caderii parului, continute de sampon, optimizeaza eficacitatea tratamentului intensiv.

Unde il gasim :
http://www.farmaciiledona.ro/produse/phyto-trichovital-sampon-100ml-I46728#farmacii
http://www.sensiblu.com/?page=search&searchword=trichovital&ItemId=5369302
http://www.centrofarm.ro/ccC1559532_039X007192/disponibil_farmacii/Phyto---Trichovital-Sampon-Energizant---Alopecie-Difuza-La-Barbati-X-50-Ml.html
http://www.helpnet.ro/?pid=10&cod=HNINSUPSO22

7 comentarii:

vioricaghe spunea...

Wow..promite lucruri super..am fost azi in sensiblu,dar nu aveau..am vazut ca e o campanie de promovare a produselor Vichy insa eu nu sunt kiar multumita de ele si le evit.Tu ce parere ai de ele?

MS spunea...

Draga Ella in ce farmacie ai fost ? Prefer sa nu comentez despre concurenta ... am incredere totala in Phyto . Voi comenta despre Aminexil in schimb care este o molecula derivata din minoxidil cu aceleasi efecte .... Aminexilul este deja cumva invechit :)) ... Daca personal as vrea sa merg pe un astfel de tratament as alege Alopexy de la Pierre Fabre care are o concentratie de 2% vs 1.5% si este de 10 ori mai ieftin =)) ... il ceri la farmacist . Uite un link sa afli mai multe despre rezultatele Phyto http://www.phyto.com/en/produits/thinning-hair/trichovital-soin_12090446361567_12057674163378 . Aminexilul ca si minoxidilul trateaza doar rigidizarea tecii de colagen al firului de par , nimic mai mult . Te pup , sa imi spui daca vrei mai multe informatii :)) .

vioricaghe spunea...

Te rog sa imi spui ce crezi despre produsele Vichy chiar vreau sa aflu parerea ta...Am folosit acum ceva timp Novaderm si mie nu mi-a facut nimic,la fel un balsam de buze..am ramas cam dezamagita de ei.Am mers in farmacia Sensiblu vizavi de Intercontinenta,daca o stii..in fiecare zi trec pe langa ea k e langa Coltea.Daca vrei pot sa fac si pe spionul..hihi..astept articolul tau despre solutia pt. problema stratului de colagen..ziceai de proteoglicani..aa si pt. ca deja vine sezonul rece ne poti recomanda un balsam de buze?eu iarna mereu le am uscate..si o crema de maini..te pup!

vioricaghe spunea...

Mihaelaaaaaaaaaa,unde esti?iti simt lipsa!!!!

MS spunea...

Draga Ella , este sfarsit de an in firma si cumva il pot asemana cu o sesiune :)) . Scriu imediat despre produsele cerute . Cat despre Vichy ma abtin sa comentez ;)) . XOXO

vioricaghe spunea...

Am inteles..in fiecare zi intru pe blog-ul tau si de asta am devenit addicted!

MadameCacharel spunea...

Foarte interesant samponul. Nu stiam despre el. Am auzit ca tinctura de ardei iute poate fi folosita cu succes pentru energizarea scalpului si cresterea parului, dar cred ca poate irita scalpul. Probabil folosind un sampon cu astfel de efecte, ne tratam scalpul mai cu blandete.

Trimiteți un comentariu

 
Phyto. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.